B6.ABDÜSSELAM MUSTAFA SERKAN (2019). Artırılmış Gerçeklik Tabanlı Dinamik Kapalı Alanlarda Yönlendirme Yazılımı: Indoo. 7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, 626-634.
B5. ABDÜSSELAM MUSTAFA SERKAN (2019). Arapça Yazma Becerisinin Desteklenmesine Yönelik Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı. 7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, 635-641.
B4. ABDÜSSELAM MUSTAFA SERKAN,NOVRUZLU Huseynkamaladdin (2019). Enerji kaynağı olarak elektriğin tüketiminde farkındalık oluşturmaya yönelik bir ciddi oyun tasarım. Game Conference 2019, 77-86.
B3. ABDÜSSELAM MUSTAFA SERKAN (2019). Dünden bugüne genç bireylerin dijital oyun tercihleri ve oynama alışkanlıkları. Game Conference 2019, 59-70.
B2.ABDÜSSELAM MUSTAFA SERKAN (2017). Turizm Faaliyetlerinin Desteklenmesi Amacıyla Artırılmış Gerçeklik Tarayıcılarının Kullanımı Açısından Değerlendirilmesi. Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat AraştırmalarıSempozyumu, 10-12 Nisan 2017.
B1.ABDÜSSELAM MUSTAFA SERKAN (2017). Üniversite Yerleşkelerinin Desteklenmesine Yönelik Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanılması. Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan 2017.